Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Last Tango in Paris

Είχα δει το Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι πριν αρκετά χρόνια.Ομολογώ ότι είδα την ταινία πολύ διαφορετικά πριν λίγες μέρες,σε θερινό σινεμά στη Θεσσαλονίκη.

Η ταινία είναι υπέροχη.
Βγήκαμε από το σινεμά και ήμασταν όλοι ακόμα βουτηγμένοι στο φιλμ.

Και δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή όλων με τη σκηνή με το βούτυρο.Φαντάζομαι ότι όταν πρωτοβγήκε η ταινία,η συγκεκριμένη σκηνή μπορεί να σόκαρε.Αλλά έτσι όπως είναι γυρισμένη και με τα λόγια που εκστομεί ο Brando,μόνο ερωτική δεν μπορείς να την πεις.

Όποιος δεν την έχει δει,πρέπει να την δει.
Και για όποιον την έχει δει,του προτείνω μία δεύτερη προβολή.





*Και στο τέλος της ταινίας,η Σνάιντερ μονολογεί:
<<Δεν ξέρω ποιός είναι..Δεν ξέρω το όνομά του>>.

2 σχόλια:

roundel είπε...

Με γειές οι αλλαγές, πολύ μαρέσει...
Την ταινία δεν την έχω δει, έχω ακούσει πάρα πολλά, και τώρα που μου την θύμησες είναι καλή ευκαιρία για μια τανγκοπροβολή...

υ.γ.Να δεις αν δεν έχεις δει δηλαδή τη ταινία "Τανγκο" θα σου αρέσει...

Καλημέρα

Eloiz είπε...

Roundel!Καλώς ξαναβρισκόμαστε!
Χαίρομαι που σου άρεσαν οι αλλαγές στο blog.
Tο έχω δει το Tango,πολύ ωραία ταινία.
Όταν δεις το Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι,πες μου αν θες να το συζητήσουμε.

Μουτς