Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Eπιστροφή

Μετά τη δίμηνη παραμονή μου στη Χαλκιδική και τώρα στο πιο όμορφο νησί,τη Θάσο-από όπου είναι η καταγωγή μου,οπότε η γνώμη μου δεν μπορεί να είναι υποκειμενικότερη-,τη Δευτέρα επιστρέφω στην Αθήνα.Και ακούω συνέχεια στο ράδιο για καύσωνα και για 40 βαθμούς και τρέμω στη σκέψη της βόλτας στο αγαπημένο κέντρο της.Αλλά επειδή οι μεγάλες αγάπες δεν κολλάνε ούτε σε Κέλσιους ούτε σε Φαρενάιτ,η ηρωική έξοδος θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη first thing in the morning.
Τελικός προορισμός μου,το βιβλιοπωλείο που θα φέρει στα χέρια μου τον ταξιδιωτικό οδηγό της Τανζανίας-όχι της Τασμανίας,που ανήκει στην Αυστραλία,αλλά της Τανζανίας που απλώνεται στη νοτιοανατολική Αφρική και που πρόκειται να επισκεφθώ σε δύο εβδομάδες.Εκπαίδευση στο νοσοκομείο,πόλη Ιφακάρα.
Κίτρινος πυρετός και ηπατίτιδα Α στο ένα μπράτσο,τύφος και αντιτετανικός στο άλλο.Και χαπακια για την ελονοσία.Αισθάνομαι σαν κοντέινερ ιών και μικροβίων :)
Έως τότε,βιβλία,μουσική και θάλασσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: