Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Tango

Λοιπόν.
Είμαι πολύ πολύ χαρούμενη,διότι την Κυριακή,20 Ιουνίου,στη Θεσσαλονίκη,στη Μονή Λαζαριστών,θα απολαύσω επιτέλους live τους Gotan Project.
Το tango το αγάπησα από πολύ μικρή,γύρω στα 13,όταν έπεσαν στα χέρια μου και στις χορδές της κιθάρας μου,τα κομμάτια του Astor Piazzola.
Κεραυνοβόλος έρωτας.
Άκουγα το Verano Porteno και ταρακουνιόταν όλο το είναι μου.
Από τις πιο αγαπημένες μου κασσέτες :)



Έπειτα,μεγάλωσα λιγάκι,ήρθαν τα cd και ο Astor είχε πάντα περίοπτη θέση στη δισκοθήκη μου.Μεγάλος έρωτας λέμε.
Πριν κάποια χρόνια,έκανα και μαθήματα αργεντίνικου tango,για δύο χρόνια,αλλά δυστυχώς σταμάτησα,αρνούμενη να αφήσω τους καβαλιέρους μου να με οδηγούν αυτοί στο χορό.Από τότε,έχω αναθεωρήσει στο συγκεκριμένο,οπότε ίσως ήρθε η ώρα να ξαναχορέψω tango.

Kι έτσι πριν από 3 χρόνια,πρωτοάκουσα τους Gotan Project.
Μπορεί να μην είναι όπως ο πρώτος έρωτας με τον Astor,αλλά όταν τους ακούω χαμογελάω.

GOTAN PROJECT - Diferente from Ya Basta records on Vimeo.

GOTAN PROJECT - Santa Maria (del buen ayre) from Ya Basta records on Vimeo.

5 σχόλια:

roundel είπε...

Πολύ καλή επιλογή, να πας εγώ του είδα το 07 στην Αθήνα και έχουν απίστευτη σκηνική παρουσία. Από τις καλύτερες συναυλίες που έχω παρακολουθήσει :)

Eloiz είπε...

Είσαι τυχερή που τους έχεις δει.Πράγματι,λενε ότι είναι πολύ καλοί στη σκηνή,με videoπροβολές και αλλα ωραια.Το περιμένω πώς και πώς :)

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=yqYg0ZVgV4w

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=yqYg0ZVgV4w

... απλά υπέροχη σκηνή..... από μία πολύ καλή ταινία....

Eloiz είπε...

The Tango Lesson.Πράγματι πολύ ωραία ταινία.Υπέροχος και ο Pablo Veron και η Sally Potter.Και χόρεψαν μαζί σα ζευγάρι στο χορό και εκτός ταινίας,σε κάποια φεστιβάλ.Και διάλεξες μία πολύ ωραία σκηνή..
http://www.youtube.com/watch?v=7uKNEgEVREY ..να και μια άλλη..